OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativnifirmware do routeru - SVN server)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Listopad 3 21:54:15 CET 2011

A ještě něco:

chci věřit tomu, že jste popsané problémy a ev. "workaround" popsal do
BugZilly příslušné distribuce. Pokud ano, je dost možné, že se v blízké
době dočkáte nápravy. Na rozdíl od proprietárního sw....mohl bych se
zase rozepisovat třeba o takovém Adobe Readeru v linuxové verzi a
ignoranci výrobce (majícího tisíce dobře  placených zaměstnanců na
každou kravinu), ale proč se nasírat na noc...

Navíc alespoň hlášení chyb je způsob "placení" za Linux, nic na světě
není zadarmo.

---
Jirka