OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativnifirmware do routeru - SVN server)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Listopad 3 21:25:45 CET 2011

Pane Vicku,

kdybych já napsal podobnou reakci na Vaše tvrzení, tak mě ne zrovna
slušně "sjedete", znáte to... Takže:

já nezpochybňuju (nikdy jsem to nenapsal a tím méně v tomto threadu), že
mohou být problémy. Když budu konkrétní, tak Linux je známý tím, že je
vhodné používat starší, značkový a dobře prověřený hw, pak jim
předejdete. Při výběru hw se dále řídím tím, zda konkrétní kus vůbec a
dále i jak funguje v Linuxu, v případě pochybností není problém vzít
live CD/DVD a otestovat. Toto všechno už jsem psal.

Zde byla řeč o rozdílech mezi sw pro různé OS a následně o tom, že
"uživatel" musí najít svoji oblíbenou ikonu, jinak je v pr...i.

Mohl bych zde popsat celé stránky o tom, jak jsem si i po letech
zkušeností "vychutnával" Windows, ale ten thread o tom není a navíc na
to nemám chuť. Linux prostě jen používám,  stejně tak ostatní, kterým ho
spravuju nebo radím.

---
Jirka