Re: Atmega128 problém programování Flash

Miroslav ©inko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Listopad 3 20:18:43 CET 2011

Toto sa stava, ked nie su vsetky piny GND, AGND uzemnene a/alebo nie
vsetky piny VCC, AVCC su na napajacom napati (AVCC moze byt pripojeny
cez filter, s max napatovym ubytkom par desatin voltu, presnejsie vid
datasheet).

miro

Daląí informace o konferenci Hw-list