Filtracni tkanina

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 3 17:05:54 CET 2011

Na jednu stranu souhlas, na druhou stranu mi to prijde jiz jako paranoia.
Nakupujem u velkeho cinskeho distributora, je zajimave, ze u vetsiny íntegrovanych obvodu jsou jeho ceny tak tretinove proti cenam EU distributorou, jiste je zde moznost, ze nakupci tohoto distributora po nocich kradou u vyrobcu nebo kupuji vymet ci tak neco, ale osobne bych proste rekl, ze si cinani nenechaji ... na hlavu
I ja jsem se nechal temito EU predstavami zmast a pokazde kdyz neco od toho cinana koupime rikam si tentokrate prijdou preznacene kondenzatory, prazdne pouzdra nebo tak neco, ale kupodivu zatim bez problemu.
Kde nakupujete elektroniku, dnes podle meho nenajdete skoro nic co by se bud cele nebo alespon neco z toho nedelalo v cine a neproslo rukou cinana.

Ferman