Filtracni tkanina

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 3 15:32:00 CET 2011

Moznosti je samozrejme viac, napriklad ze je to vymet a Vy neviete, kvoli ktoremu parametru (moze pokojne byt aj nekatalogovy a moze mat vplyv na zivotnost/spolahlivost). Mohli byt samozrejme aj prachsprosto ukradnute, a to napriklad aj pred testovanim (ono aj ten vymet ak niekto preda, tak je to vlastne tiez kradez, a vlastne aj ta nocna smena).

Na domace bastlenie samozrejme je to dobre, a trebars aj na spustu nekritickych aplikacii; ale ak je to na biznis, asi by som nechcel byt Vasim zakaznikom.

wek