zesilovac pro nedoslychave (bylo: Audiomodul)

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 3 14:02:50 CET 2011

Ten zesilovač nevyrábíme (i když - mohli bychom, na dílně teď mají dost
času), dokumentace je tady: http://strasil.net/index.php?text=babizes ke
stažení. Kdysi to vyšlo v PE, dokonce jsme rozpracovali novou verzi s
DSP a nějakými super funkcemi navíc, ale nějak už nebyl čas to dotáhnout.

Před lety jsem ten zesilovač spáchal z přesně stejného důvodu jako
píšete - naslouchátka jsou nekřesťansky drahá a prodejci je podle mého
názoru neumí nastavit (naší babi sluchadlo za 40 tisíc nastavili
"odborně" podle audiogramu změřeného ve třech bodech(!)). Zapojení je
nakonec až zoufale primitivní, taky to bylo za večer spáchané.

Přijímač má linkový vstup (pro televizi) a snímač indukční smyčky
(divadlo, kino, náš vysílač). Mikrofon jsem k tomu nikdy nezkusil
připojit, ale podle mého si s ním (po případném přizpůsobení úrovní) i
to primitivní AVC poradilo.

Hezký den,

Ivo