OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativnifirmware do routeru - SVN server)

Čtvrtek Listopad 3 13:53:22 CET 2011

2011/11/3 Jirka <zaloha na volny.cz>:

> OOo (Libre Office): prakticky ľádný

Nepletete si teoretitcky a prakticky?

I dvě verze téhož programu jsou rozdílné, vemte si třeba MS office,
nevím kdy nastala ta změna, ale ve verzi 2007 (co mám v práci) se
změnil styl menu oproti tomu, co jsem znal dřív (office 95, 957,
2000). Autodesk se toho chytil a udělal to samé u Autocadu, naštěstí
to jde změnit zpátky na klasiku.

I nová grafika ikon v toolbaru dokáže uživateli zamotat hlavu a
obohatit ho o několik šedivých vlasů při marném hledání jeho známé
funce.

Nakonec tady máme přísloví "když dva dělají totéž, není to totéž" a
myslím, že to platí i u MS office vs. Open/Libreoffice.

(A to jsem se ani nezmínil o otevírání / ukládání formátů xls a doc,
kde se někdy rozhodí formátován i mezi různými verzemi MS office.)

P.K.