OT Pomala MySQL - u me vyreseno

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Listopad 3 13:37:37 CET 2011

A neni tohle (obrovska databaze) presne priklad vyuziti, ktery vyzaduje jiny typ storage engine? Nikdy jsem nemel duvod se do toho pokouset proniknout hloubeji, ale pokud me pamet neklame, prave ruzne storage enginy vyuzivaji ruznych zpusobu prace s daty a hodi se proto na ruzne charaktery dat.

Tady je to v manualu, nema ted cas to studovat:
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/storage-engines.html

Jakub Serych