[OT] Vaha vzduchu ?

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Listopad 3 13:33:20 CET 2011


Aniž by mě to potkalo (nemám v autě chrochtomotor a u benzínu k tomu prý 
nedochází zdaleka tak často), tak jsem už dřív uvažoval o stejné věci. 
Prostě repase na kšeft...

Datasheet bych nehledal, výrobce si bude dobře vědom toho, kolik se na 
té věci dá vydělat, toto se týká naprosté většiny autoelektroniky. 
Zdůvodní se to případně "bezpečností" apod.

Jediná možnost je podle mě hloubková analýza (reverse engineering) a to 
včetně charakteristik typu "teplota vzduchu-průtok-odpor" u nového 
originálního dílu. Pak úvahy o náhradě a pokusy s různými materiály...

Tedy nutná prvotní investice do nákupu váhy (nebo zdržení způsobené 
nepoužíváním vozu při výměně tohoto dílu a jeho zapůjčení na testy).

No a teď si vezměte, kolik je různých aut a různých vah...

---
Jirka

> Odesla mi jiz druha vaha vzduchu na aute, kdyz uvazim jak hloupe je to zarizeni a za  jake ceny se original vahy Bosch prodavaji rikam si ze bych se tomu trochu podival na zoubek.
> Nebadal jste nekdo v teto oblasti?
>
> Co tak vim  vaha vzduchu obsahuje dva topne elemety, ktere se zahrivaji na cca 180C, jeden je vystaven proudu vzduchu a jeho ochlazovaji by melo byt umerne mnozstvi vzduchu obtekajicicho element.
> Teoreticky jedine co se muze stat je, ze se topny element zaspini,ale ani pri ctyriceninasobnem zvetseni na nem zadna spina ani fim neni patrny, presto vaha jednoznacne podvazuje a auto nema vykon.
> Po vymene vahy vse OK.
>
> Pokousim se najit neco jako datasheet k dane vaze, ale nic nemohu najit.



Další informace o konferenci Hw-list