Re: Re: Audiomodul

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 3 13:27:43 CET 2011

> Timto se trochu zivime, kouknete treba na
> http://strasil.net/index.php?text=hlm301 -- tyhle jsou skladem i s
> HW-news slevou:)

Dobrý den,

Narazil jsem na Váš produkt Sluchátkový zesilovač pro nedoslýchavé.

Moje babička je hluchá jako poleno. Jelikož babička je starší, k prodejci naslouchátek je problém ji dostat a oni ji vždy vnutí zařízení malé ale na hraně schopností (je to plémě hadí a zlodějské), takže po půl roce a dalším hluchnutí babičce nestačí, otec přišel s ideou babičku vybavit kapesním zesilovačem a obyčejnými sluchátky.

Equalizer máte v přijímači nebo vysílači? Jak dobře by Vaše zařízení fungovalo s kondenzátorovým mikrofonem? Jak si AVC poradí s prskáním, klepáním atd?

Dějkuji, Vojta Bubník