Filtracni tkanina

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 3 12:35:30 CET 2011

Rekneme to asi takto, ani pod mikroskopem nevidim rozdil mezi obvodem primo od Sensirionu a obvodem od cinskeho distributora,
pri srovnavacich testech meri oba obvody take stejne. Z meho pohledu jde o vyrobek jedne vyrobni linky.
Moznosti jsou dve , cidla z ciny dela nocni smena a nebo a to je pravdepodobnejsi, proste Sensirion musi v cine prodavat za normalni ceny a jelikoz
chce zabranit tomu co jsem udelal ja tedy nakoupil totez v cine vyklada cosi o falzifikatech.
Neni to sice exaktni test, jelikoz original cidla od Sensirionu mam jen dve, ale pro predstavu, porovnaval jsem vuci nim 10 cidel z ciny,  8 z tech deseti cinskych merilo presneji nez ty dve originalni (v toleranci byla vsechna testovana cidla)

Ferman