OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativnifirmware do routeru - SVN server)

Snehulak snehulak na gmail.com
Čtvrtek Listopad 3 10:14:30 CET 2011

Proc se nedrzite vecne diskuze , koho to zajima  ? Tak si stoupnete vedle
svedku jehovovych s notebookem s linuxem a propagujte ho . Uz tu bylo
vickrat naznaceno , ze vrazeni klinu mezi linux a windows nikdo nema
zapotrebi a kazdy pouziva co mu vyhovuje .

snehulak