OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativnifirmware do routeru - SVN server)

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Listopad 3 09:58:51 CET 2011

Ja nemam duvod se Ubuntu vyhybat - za poslednich 14 dnu jsem
nainstaloval pomerne dost distribuci a problemy jsou se vsema - takze si
moc nevyberete.

Ubuntu znam nejlepe, ostatne doma i v praci na nam na nem jedou servery
a pokud se v tom nekdo nevrta tak nejsou problemy uptime ve stovkach dni.

Takze Unity dam do kopru a myslim ze Gnome Shell 3 bude naprosto luxusni.

Radek Vicek