ISDN telefon

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Listopad 3 08:48:41 CET 2011

Zdravím,
  to je třeba jen pro příjem hovorů. Pro volání by to být třeba nemělo.
  Teoreticky by neměly být žádné zvláštní nekompatibility mezi ISDN terminály,
pokud jsou to ovšem opravdu ISDN terminály.
On asi bude problém v tom, že hned první řádek manuálu ke zmíněnému telefonu
Tenovis říká: This telephone is only intended for connection to Tenovis PBX
systems. It may not be connected directly to the PSTN.
  Takže, z tohoto důvodu, konečná, vystupovat :-).
    S pozdravem Pavel