STM32L discovery

KarelM a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Listopad 3 08:47:07 CET 2011

Ja jsem take linuxovy.. :-) STM32L kit pod linuxem provozovat jde, ale
jak z toho stahnout fw je slozitejsi, kazdopadne zakladem je tento sw:
https://github.com/texane/stlink
stahnout, zkompilovat (zde pri cteni clen konference Zahradnik omdlel),
spustit:
./flash read out.bin 0x8000000 131072
Je tam prilozen podrobnejsi navod v pdf, tou velikosti pameti 131072 si
nejsem jist, ale snad to pujde.

Pod windows lze takto:
http://www.st.com/internet/evalboard/product/251168.jsp
Zalozka Design support, stahnout programy ST-LINK/V2 USB driver for
Windows 7, Vista and XP
STM32 ST-LINK utility
oba nainstalovat, pripojit ST32L, spustit STM32 ST-LINK Utility,
stisknout tlacitko pripojeni a tlacitko diskety, ulozit.
Diky
Karel