Velke zatizeni procesoru pri sitovem napajeni notebooku

Čtvrtek Listopad 3 07:54:09 CET 2011

2011/11/3 Stanislav Jurnečka <sjurnecka na volny.cz>:
> Ano mate pravdu, ted jsem v praci vzal jiny napajec a ntb je v pohode (spadl
> mi kamen ze srdce J). S puvodnim (zrejme vadnym) napajecem se přes noc
> nabila baterie při vypnutem ntb ze 3% na 12%. Ted je to za  10 minut na 37%.

To mi hlava nebere, máte někdo pro tohle vysvětlení? Jak může vadný
napájecí zdroj vytížit CPU na maximum? Mně napadá jedině že by díky
zvlnění napětí PC dostával x-krát za sekundu informaci o připojení /
odpojení napáječe a díky tomu by furt byl aktivní power management,
resp. přepínání mezi režimem na baterii / na síť.

Jak by to ale mohlo to samé dělat u stolního PC, to nevím. Mainboard
má stejně ještě svoje filtrační kondenzátory a spínané měniče pro CPU
apod.

P.K.