Velke zatizeni procesoru pri sitovem napajeni notebooku

Cihak na dkv.lbc.cd.cz Cihak na dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Listopad 3 07:18:21 CET 2011

Ano,

Viděl jsem stejnou závadu. Byl to vadný zdroj. Výměna zdroje to vyřešila. Už si na podrobnosti přesně nepamatuji. Myslím, že byly nafouklé kondenzátory ve zdroji. Je to už ale dlouho. Se stejnou závadou jsem se setkal i u stolního PC - nafouknuté kondenzátory a PC byl zoufale pomalý. Po výměně zdroje PC opět běhalo jak za mlada.

Ale co mi to tenkrát dalo než jsem přišel na to, že je to závislé na síťovém napájení :-).

    Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Stanislav Jurnecka
Sent: Wednesday, November 02, 2011 9:30 PM
To: Hw-list na list.hw.cz
Subject: Velke zatizeni procesoru pri sitovem napajeni notebooku

Jiz podruhe se mi vyskytl nasledujici problém na notebooku HP4710s.

Po zapnuti notebook pracuje strasne pomalu. Vytizeni procesoru je ve WXP je skoro 100% a to obe jadra. Při prvním vyskytu jsem v BIOSU vypnul jedno jadro pak ho zase zapnul a po resetu se zdalo ze ntb jede jako dřív.

Dnes jsem zjistil, ze na rychlost ntb ma vliv jestli je napajen pouze z baterie nebo ze site. Při napajeni z baterie jede jako z praku ale při zasunuti konektoru napajece jde vytizeni obou jader ke stovce.

Zkousel jsem i praci bez OS, v BIOSU jsem mackal F1 a ESC kdy se vypisovaly pouze udaje o ntb a situace je stejna jako ve WXP.

Při napajeni z baterie nepoznam vykresleni obrazovky (BIOS je v grafice), ale ri napajeni ze site trva vykresleni klidne sekundu.

Predpokladam, ze problém bude nekde v obvodech napajeni nebo nabijeni, ale netusim jak to muze souviset s rychlosti nebo zatizenim CPU. Procesor ma cca 40° C, vetrak se skoro netoci a sasi je studene (vetrak je vycisteny).

Setkal jste se někdo s necim podobnym? Vygooglovat se mi toho moc nepodarilo, všechna fora mluvi o spinavem vetraku.

Prosim o radu (nez do toho kopnu.....)

Diky Standa

P.S. Mam pocit ze to muze souviset i s grafikou (zakazal jsem hw akcelerace a nainstaloval znovu ovladac ATI Radeon). Jo a ještě to strasne pomalu nabiji, necham to pres noc.