Alternativni firmware do routeru - SVN server

Petr Tosovsky PetrTos na altopro.cz
Středa Listopad 2 23:30:04 CET 2011

Vypada to, ze tu mame na drate Linuxoveho guru, tak zkusim jeste taky
dotaz mimo moje puvodni tema.
Jak se resi stavy, kdy po spusteni aplikace vypise Bus error (core
dump)? Zabredl jsem do sileneho gulase zavislosti mezi ruznymi
knihovnami, dostavam ruzne chyby chybejicich so souboru, ktere maji
ruzne cislo verze. Na forech to navrhuji v mnoha pripadech resit
symlinkem na to jine cislo verze, coz mi hlava nebere (jak muze fungovat
korektne predhozeni jine verze knihovny). V kazdem pripade ale chybova
hlaseni lze resit, ale Bus error nic blizsiho nerika. Zkusil jsem
nahodit podle jednoho fora gdb a kouknout se co z toho ziskam za
informace, ale gdb taky konci na Bus error. Jine balicky (treba php) se
podarilo nainstalovat bez problemu a zda se, ze funguji. Rozjel jsem
treba i mc bez sebemensich problemu.
Abych to teda uvedl na pravou miru, tak se to netyka puvodniho TP-Linku,
ted zrovna je to pro krabicku Synology USBstation2, ale prijde mi to v
zasade podobne s routery. Jen bylo nutne nahrat modifikovany firmware,
ktery umoznuje jednoduse nainstalovat ipkg.

Tosa