OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativni firmware do routeru - SVN server)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Listopad 2 22:02:52 CET 2011

Spíš je slabá poptávka na trhu. Snad všichni velcí výrobci nabízí u business
class notebooků linux, ale většinou to lze udělat jedině přes jejich
konfigurátory. K tomu se samozřejmě domácí uživatel jen tak nedostane. V
normálních nabídkách bývá pár nejčastějších variant, kde jsou téměř vždy
nějaké Windows.