Velke zatizeni procesoru pri sitovem napajeni notebooku

Stanislav Jurnecka sjurnecka na volny.cz
Středa Listopad 2 21:30:20 CET 2011

Jiz podruhe se mi vyskytl nasledujici problém na notebooku HP4710s.

Po zapnuti notebook pracuje strasne pomalu. Vytizeni procesoru je ve WXP je
skoro 100% a to obe jadra. Při prvním vyskytu jsem v BIOSU vypnul jedno
jadro pak ho zase zapnul a po resetu se zdalo ze ntb jede jako dřív.

Dnes jsem zjistil, ze na rychlost ntb ma vliv jestli je napajen pouze z
baterie nebo ze site. Při napajeni z baterie jede jako z praku ale při
zasunuti konektoru napajece jde vytizeni obou jader ke stovce.

Zkousel jsem i praci bez OS, v BIOSU jsem mackal F1 a ESC kdy se vypisovaly
pouze udaje o ntb a situace je stejna jako ve WXP.

Při napajeni z baterie nepoznam vykresleni obrazovky (BIOS je v grafice),
ale ri napajeni ze site trva vykresleni klidne sekundu.

Predpokladam, ze problém bude nekde v obvodech napajeni nebo nabijeni, ale
netusim jak to muze souviset s rychlosti nebo zatizenim CPU. Procesor ma cca
40° C, vetrak se skoro netoci a sasi je studene (vetrak je vycisteny).

Setkal jste se někdo s necim podobnym? Vygooglovat se mi toho moc
nepodarilo, všechna fora mluvi o spinavem vetraku.

Prosim o radu (nez do toho kopnu...)

Diky Standa

P.S. Mam pocit ze to muze souviset i s grafikou (zakazal jsem hw akcelerace
a nainstaloval znovu ovladac ATI Radeon). Jo a ještě to strasne pomalu
nabiji, necham to pres noc.