OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativni firmware do routeru - SVN server)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Listopad 2 20:55:54 CET 2011

Něco by mohlo běžet ve WINE, jinak nabídka účetních, mzdových a podobných
programů bude naprosto zoufalá až nijaká. Kromě toho, že takový program bude
existovat, vyžaduje díky legislativním změnám poměrně časté aktualizace.
Klientská základna je v tomto případě tak malá, že je pro firmy nezajímavá a
nevyplatil by se duální vývoj.