kodovanie dialkoveho ovladania Panasonic

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Středa Listopad 2 10:23:22 CET 2011

 Dobry den,

dakujem za odpovede, je to ono. Diky aj na ten Link na LIRC.
Na DO je sice napisany typ EUR7720... , ale podla LIRC je ten nasnimany
priebeh z EUR7724KF0:

          Power                    0x0900BCB5

Potrebujem nasimulovat EUR7502, a ten ma podla LIRC uplne ine kodovanie. Vecer to skusim rozbehat s LIRC.

Richard Kaliciak