Petizilovy kabel , prumer 5mm?

AZE aze na seznam.cz
Úterý Listopad 1 21:03:54 CET 2011

Nedela neco takoveho DRAKA ve VelMezu? Oni ale neprodavaji v malem.
http://www.draka.cz/cs/vyrobky-a-sluzby
AZE

----- Original Message -----
From: <ferman na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 01, 2011 7:54 PM
Subject: Re: Petizilovy kabel , prumer 5mm?

5zil + stineni bych radeji, ale ono je stineni take zila tak vlastne proc
ne.
Nemeril jste nahodou kapacitu kabelu nebo nevite kde sehnat datasheet?
Tak trochu bojuji s kapacitou kabelu a siklo by se neco s nizsi kapacitou
nez je obligatnich 100pF/m.

V kazdem pripade dik za tip , prolezl jsem kde co, ale na PS jsem si
nevzpomel.

Ferman