Cim si svitite pri praci s UV fotocitlivym materialem ?

Úterý Listopad 1 18:11:26 CET 2011

Nevim, ale nejake problemy pri manipulaci v beznem seru pracovny (ve dne
zhasnu osvetleni) fotorezistu nevadi (manipulace do 5ti minut) Pozitiv
strikam na zachode, pri pootevrenych dverich, zavru a necham uzrat. Jako
osvetleni v noci me napadaji podzhavene zarovky (2 v serii treba), nebo
tedy tepelne koule pokud se jiz slovo zarovka nesmi vyslovit :-P