Cim si svitite pri praci s UV fotocitlivym materialem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 1 17:37:05 CET 2011

Pokud by Vam odpovedel nekdo soukrome (jako mne pan Riedel), tak
to sem prosim preposlete, taky by me to zajimalo.

Muzete prosim podrobneji popsat co znamena to zbeleni rezistu ?
Zmenily se nejak jeho vlastnosti (tj. sel potom exponovat, pripadne
pokud uz byl naexponovany tak sel vyvolat) ?

PL

*****************************

From: "Stano" <stano.hw na gmail.com>

Ziarovky funguju. Pri experimentovani so zltymi LED som pozoroval
zaujimavy jav. Suchy rezist uplne zbelel, dokonca zbledli aj ciastocne
naexponovane casti z predosleho pokusu. Ta davka zlteho svetla bola
dodne vysoka. Ale celkom zaujimave chovanie.
Ziarovka za podobny cas rezist naexponuje aj s tym minimom UV co jej
spektrum obsahuje. K ohrevu rezistu urcite nedoslo.

Pri tejto prilezitosti by som sa chcel spytat aky typ ziariviek sa
pouziva v profi vyrobe? Viem ze su to zlte ziarivkove trubice ale presne
o aky typ a ake spektralne zlozenie sa jedna netusim.