Cim si svitite pri praci s UV fotocitlivym materialem ?

Stano stano.hw na gmail.com
Úterý Listopad 1 16:37:16 CET 2011

Ziarovky funguju. Pri experimentovani so zltymi LED som pozoroval
zaujimavy jav. Suchy rezist uplne zbelel, dokonca zbledli aj ciastocne
naexponovane casti z predosleho pokusu. Ta davka zlteho svetla bola
dodne vysoka. Ale celkom zaujimave chovanie.
Ziarovka za podobny cas rezist naexponuje aj s tym minimom UV co jej
spektrum obsahuje. K ohrevu rezistu urcite nedoslo.

Pri tejto prilezitosti by som sa chcel spytat aky typ ziariviek sa
pouziva v profi vyrobe? Viem ze su to zlte ziarivkove trubice ale presne
o aky typ a ake spektralne zlozenie sa jedna netusim.