Cim si svitite pri praci s UV fotocitlivym materialem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 1 15:53:25 CET 2011

Ano, jak jsem psal, na male prace je to OK.
Ale laminovani mi trva dlouho.

Jinak mi ted prave napsal pan Riedel ze Semachu, tedy clovek "od fochu".
(neni clenem konference, tak nemuze prispivat).

Cituji:
pořiďte si žluté světlo - zářivky nebo LED žárovky, obojí se dá lehce a levně pořídit

PL

From: <Cihak na dkv.lbc.cd.cz>

Já se prostě pokud možno vyhýbám přímému světlu od jakéhokoliv zdroje a snažím se zkrátit čas zpracovávání obnaženého fotorezistu na minimum. Pozitiv 20 nechávám zasychat/vytvrzuji ve tmě (zakryto papírovou krabicí). Vyvolávám v běžném světle ale opět se vyhnu přímému osvětlení. Není nutné dělat nějaká zvláštní opatření. Prostě pracovat rychle a vyhnout se přímému světlu.

Martin.