Re: OT Rusko zustava letniho casu

d.petr d.petr na post.cz
Úterý Listopad 1 15:46:35 CET 2011

> Od: RV <vicek.radek na cpost.cz>
>
> ted to nechapu - vam vadi, ze kdyz vstavate tak je jeste tma? protoze s
> poctem prospanych hodin to nijak nesouvisi (tech bude porad stejne v SEC
> jako SECL)

Mně vadí už to, že musím brzo ráno vstávat (za tmy to vadí víc, než za světla). A vstávání ještě dřív, než brzo (např. letní čas), tak to vadí hodně. Nejde prostě posunout spaní jen tak rozštelováním hodin. Na to, abych dobře vstal o hodinu dřív, bych musel jít asi o dvě hodiny dřív spát. A kdybych měl vstávat ještě dřív, tak už by to řešitelné nebylo, prostě bych byl celý den ospalý a deficit by se sčítal.

> Podle me vetsine lidi vadi hlavne to (vcetne me), ze proste kdyz prijdou
> z prace tak nevidi skoro 4 mesice denni svetlo.

A já dodám, že většině lidí vadí i časné ranní vstávání. :-) Asi už je zřejmé, že se spíš vyrovnám s tmou po práci, než s nočním vstáváním. Takže hlasuji pro celoroční SEČ.
PM