OT Rusko zustava letniho casu

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Listopad 1 15:21:56 CET 2011

> Omyl. Na vstávání v "noci" si prostě nezvyknu. Vy si vstávejte třeba ve
> 3, ale mně ta hodina chybí.

ted to nechapu - vam vadi, ze kdyz vstavate tak je jeste tma? protoze s
poctem prospanych hodin to nijak nesouvisi (tech bude porad stejne v SEC
jako SECL)
Ale prece i pri SEC rano v 7h je tma jak v pytli (je to znat jen cca 2-3
tydny po a pred zmenou casu).

> Ale samozřejmě, že teoreticky bychom mohli mít 12 hodin při rozednění
> (poledne ne, opět omyl, poledne je, když je slunce nejvýš). Ale není
> nesmyslné, abychom vstávali ve 12, obědvali v 18 a večeřeli ve 24/00,
> když to můžeme dělat v 6-12-18 za použití normálního času? :-)

no ten muj priklad jsem schvalne prevedl do absurdna - jen jsem tim
chtel rict ze krome zminenych profesi neni to kolik ukazuji raficky
nijak dulezite - nebo jak se vas dotyka to, ze by Slunce bylo v
poledniku ve 13h?

Podle me vetsine lidi vadi hlavne to (vcetne me), ze proste kdyz prijdou
z prace tak nevidi skoro 4 mesice denni svetlo.