Re: OT Rusko zustava letniho casu

d.petr d.petr na post.cz
Úterý Listopad 1 15:07:53 CET 2011

> Od: RV <vicek.radek na cpost.cz>
> To prece nema se vstavanim nic spolecneho - vstavate tak 7 mesicu v roce
> - takze z toho pohledu je spis vysinuti ten SEC.

Omyl. Na vstávání v "noci" si prostě nezvyknu. Vy si vstávejte třeba ve 3, ale mně ta hodina chybí.

> To kdy je poledne je dulezite maximalne pro astronomy a podobne profese,
> ktere jsou primo navazane pohyby objektu mimo Zemi. Z hlediska casu je
> Zem naprosto nezavisla soustava - to kam si posuneme cas (tedy jestli
> bude poledne pri rozedneni nebo kdyz je nejvetsi tma) neni vubec zajimave.

Ale samozřejmě, že teoreticky bychom mohli mít 12 hodin při rozednění (poledne ne, opět omyl, poledne je, když je slunce nejvýš). Ale není nesmyslné, abychom vstávali ve 12, obědvali v 18 a večeřeli ve 24/00, když to můžeme dělat v 6-12-18 za použití normálního času? :-)
PM