OT Rusko zustava letniho casu

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Listopad 1 14:37:47 CET 2011

To prece nema se vstavanim nic spolecneho - vstavate tak 7 mesicu v roce
- takze z toho pohledu je spis vysinuti ten SEC.

To kdy je poledne je dulezite maximalne pro astronomy a podobne profese,
ktere jsou primo navazane pohyby objektu mimo Zemi. Z hlediska casu je
Zem naprosto nezavisla soustava - to kam si posuneme cas (tedy jestli
bude poledne pri rozedneni nebo kdyz je nejvetsi tma) neni vubec zajimave.

Radek Vicek