OT: Kdyz uz jsme u te posty...

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Úterý Listopad 1 14:34:18 CET 2011

A když už jsme u toho pomlouvání pošty ;P

Došel mi obchodní balík na původní adresu (mám pořád trvalé bydliště u
rodičů, přestože již notně let bydlím ve vlastním), není problém. Při
předání pošťákům stačí shodující se adresa, ani nechtějí občanku.
Přijeli minulou středu "brzo" ráno, jenže otec měl nějaké tvrdé spaní,
takže nedoručeno (přitom kdyby použili uvedený telefon, nebyl by
problém). Hnát se mi tam nechtělo, takže otec se rozhodl jet je v pátek
"ukecat". Bohužel nad systémem nevyhrál, občanka neseděla (přestože
adresa a příjmení ano). Nechápu proč mu tam nenabídli opětovné doručení.
Vyžádal jsem si číslo balíku a zadal ho online, kde mi systém (v sobotu)
odpověděl, že opětovné doručení je možné !!! 3 pracovní dny !!! od
objednávky. Včera se otec sebral znovu, a že snad tam chytne někoho
normálního. Psal mi, že tam narazil na stejnou prezidentku zeměkoule,
ale jelikož byl vybaven informacemi, vyžádal si znovudoručení.
Překvapivě osobně to šlo hned další den. Ráno dovezli. Po tomhle už s ČP
opravdu končím.

T.V.