OT Rusko zustava letniho casu

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Úterý Listopad 1 12:23:02 CET 2011

> No kdyz se kouknete na tuhle mapku tak z hlediska sveta jsme spis za
> exoty my:
> http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Daylight_savings_time_world.png
>
> Radek Vicek

Tomu zcela nerozumím. Vy jste z mé poznámky vyvodil, že jsem zastáncem
střídání SEČ a SELČ? To ani omylem. Jak poznamenal pan Skopalík, pro
vývojáře SW představuje existence SEČ a SELČ poměrně nepříjemnou
komplikaci, takže z profesního hlediska bych uvítal, kdyby se používal
čas jeden. Osobně mi je to úplně jedno, kdyby se střídání zrušilo, žílu
bych si nepřeťal.
Mě spíš pobavilo, že si Rusáci místo obyčejného zrušení střídavého
letního a zimního času zavedli nové časové pásmo :-)

JF