OT Rusko zustava letniho casu

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Listopad 1 12:17:33 CET 2011

Hrozi, jelikoz pri zadavani casu musi pak dotycny zadat (minimalne pro tu
hodinu), zda mysli cas zimni, nebo letni :).
Dalsi lahutkou je treba export do excelu, bud tam date UTC (coz lidi
nepochopi), nebo jedne z casu,
coz budou reklamovat, nebo aktualni cas, coz budou reklamovat take, protoze
nebude fungovat serazeni podle casu.

Ne ze by to nebylo resitelne, ale proste je to zbytecna prace, kterou Vam
nikdo nezaplati.
Jak jsem psal, odhadem to zvysuje naklady o cca 10% (moje zkusenost) a nic
neprinasi.

Dalsi ztraty jsou v doprave a podobne, kdy se zastavi doprava na hodinu.

Osobne jsem odpurcem stridani casu a na svych PC a hodinach pouzivam
vyhradne zimni cas, zmena na letni je zakazana.

Slavek