OT Rusko zustava letniho casu

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Listopad 1 11:24:45 CET 2011

Problem s prechodem casu je i v SW.
Neexistuje nepriklad jednoznacny prepocet z lokalniho casu do UTC,
pokud nevite (a ze vetsinou nevite), zda byl lokalni cas zimni, nebo letni.
Vyraznym zpusobem (cca 10%) to prodrazuje implementaci SW.
A jen velmi malo SW zachazi s casem v obdobi prechodi spravne (a pokud
ano, tak jsou zase vysledky nezakone, jelikoz podle zakona ma i smena
jenz je o hodinu delsi, ci kratsi delku normalni smeny (tj. obvyklich 8/12
hodin)).

Ohledne ruska, pokud vim, tak oni zaroven (nebo nedavno) zrusili nejake to
casove pasmo.

Pekny obrazek je zde:
http://worldtimezone.net/time-russia24.php

Slavek