OT Rusko zustava letniho casu

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Úterý Listopad 1 11:22:55 CET 2011

MH> Usuzuju tak z toho, ze se vzdycky nekdo najde, kdo o tom zacne psat nebo
MH> to resit - pred lety nejaky pekar, ale zbytek populace to nechava
MH> klidnym. Kdyby to vetsine vadilo, tak je kolem toho vetsi humbuk. Z toho
MH> jsem usoudil, ze to vetsine nevadi a nekomu ano, coz chapu.

To není argument, řadě lidí to může vadit, ale nesnaží se to
explicitně řešit (z řady důvodů). Zcela jiný výsledek dostanete, když
se na to přímo zeptáte.

MH> Ja otazku o prinosech nepokladal, tu jste polozil Vy, takze mi prosim

Samozřejmě, pokud nějaké nařízení nic nepřináší a někomu vadí, je
třeba aby bylo zrušeno jako nadbytečné.

MH> napiste podle ceho usuzujete, ze to uspory uz DAVNO neprinasi (nepru se
MH> s Vami, jen by me to zajimalo, proc to kdysi uspory prinaselo a davno uz
MH> ne).

Změna způsobu života i výroby. Pokud nevadí Wikipedie...
http://en.wikipedia.org/wiki/Daylight_saving_time#Energy_use
http://cs.wikipedia.org/wiki/Letn%C3%AD_%C4%8Das#Argumenty_pro_a_proti

Tomáš