OT Rusko zustava letniho casu

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Listopad 1 11:07:52 CET 2011

Usuzuju tak z toho, ze se vzdycky nekdo najde, kdo o tom zacne psat nebo
to resit - pred lety nejaky pekar, ale zbytek populace to nechava
klidnym. Kdyby to vetsine vadilo, tak je kolem toho vetsi humbuk. Z toho
jsem usoudil, ze to vetsine nevadi a nekomu ano, coz chapu.
Ja otazku o prinosech nepokladal, tu jste polozil Vy, takze mi prosim
napiste podle ceho usuzujete, ze to uspory uz DAVNO neprinasi (nepru se
s Vami, jen by me to zajimalo, proc to kdysi uspory prinaselo a davno uz
ne).

Martin Hanek