OT: Nakupy mimo EU a posta - dotaz na aktualni situaci

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Úterý Listopad 1 09:31:18 CET 2011

Moje priklady:

Baliky odeslane z HK 28.9. a 6.10.: doklady si vyzadali 18.10. resp.
23.10., neprislo stale nic.

Balik odeslany EMS na firmu (neproclivala posta, ale KAMA):
podano v HK 13.10., v CZ 14.10.
18.10. dali avizo firme KAMA
19.10. vyrizeno
21.10. jsem mel zasilku doma. Platil jsem KAMA asi 550 Kc a poste 96
korun za celni sluzby, jejichz obsah mi nedovedli vysvetlit.

Drobnosti "nepatrne hodnoty" z HK mi chodi zcela nahodne behem 8 - 30
dnu, z USA je to - zda se - pravidelnejsi a vse prijde cca. za 8 dnu.

Hezky den,

Ivo