Re: OT: Nakupy mimo EU a posta - dotaz na aktualni situaci

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Úterý Listopad 1 09:08:57 CET 2011

Jeden příklad:

30. 9. mi došel dopis z pošty o tom, že mám u nich něco k proclení. Byl to balík z USA v ceně daleko přez 22 euro. Ten samý den jsem odeslal zpět e-mailem naskenované dokumenty - podepsanou plnou moc, co je v balíku, doklady o zaplacení (screenshot z PayPalu).
7.10. jsem měl balík v Praze Modřanech doma. Za služby prokázané Českou Poštou jsem zaplatil 180Kč.

Takže asi tak. 8 dní na proclení mi nepřipadá až tak moc, i když u FedExu to bylo do týdne.

Je třeba dávat pozor, limit 22 euro je včetně poštovného.

Vojta Bubník