Autobaterie

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Květen 31 20:05:22 CEST 2011

dobry den.
muzete konkretne napsat u jake znacky to plati ?
chvili patram na http://www.battery.cz/ a nedari se mi nic najit ...
hledal jsem u varty a i nejblizsi baterky podle kapacity ze stejne rady, maji jiny rozmer a zasadne i hmotnost ..
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Filip
Sent: Tuesday, May 31, 2011 1:52 PM
To: HW-news
Subject: Autobaterie

Kupoval jsem novou autobaterii, a překvapila mě jedna věc. Poradili mi, ať si koupím autobaterii, která se tam vejde s co největší kapacitou.
Takže jsem si změřil jak je velká, a vyrazil do obchodu. Sice na mě koukali divně, když jsem řekl, že chci autobaterii 24 x 18cm, ale vytáhli metr, a začali měřit. A zjistili, že všechny autobaterie od 45 do 66Ah mají stejný rozměr. To mě docela překvapilo. Koupil jsem tu 66Ah, a teď přemýšlím nad tím, čím se vlastně kromě ceny ty autobaterie liší? To mají ty 45Ah menší desky?

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info