Autobaterie

aze azehw na volny.cz
Úterý Květen 31 18:53:28 CEST 2011

Domnívám se, že baterie s vyšším startovacím proudem (=menší Ri) a stejnou
kapacitou bude mít v článku více slabších desek paralelně. Víc desek=víc
separátorů a větší rozměry.
Takže baterie se stejnými rozměry, případně i váhou, může mít rozdílnou
kapacitu.
AZE

----- Original Message -----
From: "Jan Peterka" <peterka256 na seznam.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 31, 2011 6:00 PM
Subject: RE: Autobaterie

Co treba udaj ktery vyrobci nazyvaji startovaci proud?
Netusim co presne timto pojmem nazyvaji, ale nedavno jsem do auta kupoval
baterii 70Ah
a rozptyl tohoto parametru, at uz jim mysli cokoliv byl u teto kapacity
od 300 do 760A u jednoho vyrobce (Varta).
V lete je to celkem jedno, ale v zime je rozdil naprosto dramaticky.

-jp-