OT: jak to chodí v USA, bylo: Internet od O2

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Úterý Květen 31 17:50:56 CEST 2011

> Tak přesně stejnej přístup má UPC, už jsem to tady popisoval,

UPC je veľmi fikaná firma. Motivácia je jednoduchá. Za málo muziky kopa
peňazí. Pod iným menom (SKT) nalákali spústu ľudí v Bratislave na lacnú
káblovku. Až ich mali podchytených, tak úplne drzo zvýšili ceny až na
trojnásobok. TV stanice vypínajú z káblovky podľa toho, ako sa im chce.
V Bratislave napr. zmizli z ponuky len v poslednej dobe tri. Nova, Prima
a Nautik. Úplne bez zábran prerušia vysielanie akejkoľvek stanice a dajú
si tam svoju reklamu. Nie do nejakej prirodzenej pauzy ale kľudne vám
useknú kus futbalu. Keď som to u nich reklamoval, tak ma poslali do
pr... s tým, že aby som im ukázal zákon, ktorý im to zakazuje. Takže UPC
by som nedoporučil nikomu a nikdy.  P.B.