RE: Překopnutý kabel hlinikový 4 vodiče v zemi

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Úterý Květen 31 15:02:47 CEST 2011

To je gelova kabelova spojka do zeme, v tomto provedni ji nelze pouzti na Al.
Sroubove spoje nejsou urcene pro AL vodice.
V neposledni rade, to neni nic lacineho
http://www.bbelektro.cz/kabelova-spojka-sh-0506-do-6mm178-se-svorkou-gelova/d-180439/
J.