RE: Překopnutý kabel hlinikový 4 vodiče v zemi

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Úterý Květen 31 14:23:59 CEST 2011

To jsou napady :-)
Zajdete no nejakeho velkoobchodu elektro koupite lisovaci kabelove spojka pro AL vodice a lana , cena je podle prumeru od cca 5Kc po cca 60Kc pro spojky 240mm (pro AL lana  napeti 36kV)
nasledne to nalisujete zaizolujete a vrazite do nejake hydroizolacni kabelove spojky, kterou koupite tamtez.
Jedine co potrebujete vedet je pruzez , podle nej se vybira vhodna spojka

J.