RE: Překopnutý kabel hlinikový 4 vodiče v zemi

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Úterý Květen 31 14:10:55 CEST 2011

Na burze na Jarově prodává pán vodičku na pájení hliníku.

a nebo: KAP-AL 30ML

http://www.ezk.cz/chemie.htm

cestmir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of APA
Sent: Tuesday, May 31, 2011 2:01 PM
To: HW-news
Subject: Re: Překopnutý kabel hlinikový 4 vodiče v zemi

- zapomněl jsem uvést průřez žil, odhadem je to tak 2-5mm průměr hliníku...
- sice se to vedení nepoužívá, ale radši bych ho nějak spojil, když už... není pod proudem

2011/5/31 APA <navrhpcb na gmail.com>:
> Překopnutý (bagrem) kabel hlinikový 4 vodiče v zemi (400V)
>
> - poradíte, jak to nejlépe spojit, co koupit: Zda se že je povytažený
> takže by nemělo být nutné nastavování, ale jak to spojit, čokoládou to
> je asi blbé...

Informace obsažené v tomto e-mailu jsou určeny výlučně pro potřeby jeho
adresáta. Text nebo přílohy mohou obsahovat důvěrné informace nebo informace
považované společností za obchodní tajemství. Pokud Vám tento e-mail byl
doručen omylem, informujte prosím odesílatele a e-mail včetně příloh vymažte
ze svého počítače.

The information contained within this e-mail is intended only for the person
to which it is addressed. The text or attachments may contain confidential
information or information considered a trade secret. If you receive this
e-mail by mistake, inform the sender of the mistaken delivery and delete the
e-mail, including all attachments, from your computer.