Re: Překopnutý kabel hlinikový 4 vodiče v zemi

Úterý Květen 31 14:04:32 CEST 2011

Na hliník nejlíp pérové svorky (wago), dokonce k tomu doporučujou
nějakou vazelínu, která se nacintá do tý svorky, asi aby to
neoxidovalo.

Spoj pak schovat do vodotěsného pouzdra, taky se běžně prodává, je to
přímo určené na uložení do země.

P.K.