zahrievajuci sa transformator

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Květen 31 10:23:35 CEST 2011

Tak som rad, ze nemam sam takuto skusnost.
Toroid som nepouzil, lebo klasicke EI trafo bolo lacnejsie - toto je
hobby projekt, nemal som chut riesit si zakazkove trafo, okrem toho
som este nemal celkom predstavu o tom, ale napatie vlastne bude treba,
tak som vzal to najlacnejsie s tym, ze hadam to bude fungovat. Teda
ono to aj funguje, ale sa to zahrieva :)

Dik za skusenost a tipy.

J.S.