Re: Nemrznoucí směs

Úterý Květen 31 09:24:28 CEST 2011

Vzpominam si, ze se kdysi psalo, jestli lze do auta michat nemrznouci kapaliny
ruznych vyrobcu. Udajne se pouziva xxxglykol, ale ten zpusobuje korozi, tak
se pridavaji protikorozni slozky. Jejich slozeni vyrobci taji a proto se zakazuje
michat ruzne kapaliny, nevi se, jak by spolu ty protikorozni slozky reagovaly.