Rubidiový normál ( bylo Re: Jaký 10MHz přesný oscilátor? )

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 30 22:27:45 CEST 2011

Dneska mi přišel normál.....   je to tenhle typ:
http://www.thinksrs.com/products/PRS10.htm
Jenomže nějaká zrada, připojím napájení  (24V a 5 V) a na výstupu je
sice 10MHz ale docela to courá :-(
A to tak , že to vidím na čítači - už stovky Hz courají nahoru , dolu
.... prostě s LC oscilátorem bych udělal stabilnější kmitočet :-)
Tak nevím, jestli nemám ještě něco blbě, nebo ten normál nenormáluje (
no cena by tomu odpovídala :-(
Jsou tam ještě nějaké vývody s označení 1PPS, Lock atd   ty mám
nezapojené a přiznám se, že nevím co s nimi.
Čekal jsem, že to bude "černá krabička" kterou budu napájet a poleze z
ní 10,000000000 MHz
A vono ne :-(
JaKub