OT Teflonová páska

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Květen 30 13:08:26 CEST 2011

Snažil jsem se nacpat tam pásky co to šlo, tedy pouze na prvním závitu
jsem trochu ubral, aby šel vůbec chytit. Utahuju skoro k plastické
deformaci, při tom ještě žehlím prstem.

Podle síly utahování bych řekl, že už se skoro vyrovná konopí, kterému
jsem se chtěl vyhnout. Bylo mi řečeno, že pro plastové tvarovky se
zastříknutým kovovým závitem je konopí nevhodné, protože velký utahovací
moment může způsobit uvolnění zástřiku a netěsnost.

Pravda je, že v potrubí je asi poměrně vysoký tlak, soused mluvil o 10
atmosférách.

Díky za inspiraci, odpoledne se na to podívám.

Jirka